2010-03-08

Snygg sleaze

En av de snyggaste maxisinglarna damp ned i brevlådan häromveckan. Givetvis snackar vi Mötley Crues Without you. Låten återfinner vi mästerverket Dr. Feelgood, som finns på min toppfem bästa sleazeplatta. Omslaget på Without you bygger ju på samma tema som fullängdaren och jag tycker banne mig Without you är snyggare. Låten är en riktig powerballad. Ytterligare låtar på maxin är Live wire (Original lethür mix), och på sid 2 finner vi två livespår; Girls, girls, girls och All in the name of inspelade på Moscow peace festival 1989 (då även bla Skid Row, Bon Jovi, Ozzy och Scorpions framträdde).
Köpte maxin via Tradera för en tia, det var ingen bild på omslaget, men när jag så fick det bruna paketet får jag se att det är en limited edition med bonusposter, tyvärr är inte denna med (stod inget om detta överhuvudtaget i auktionsbeskrivningen så det är väl okej). Är det nån som vet hur postern ser ut så lägg gärna en länk i en kommentar till detta inlägg. Och vill du sälja den till mig postar du det bums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar