2011-01-01

Äckelhunden på besök

Jaha, http://seance.blogg.se/ har lämnat över äckelhunden till mig så här kör vi:

3 TV-program jag kollar på:
- Dexter
- Twin Peaks
- Vad blir det för mat

3 saker jag gjort idag (läs igår):
- Handlat käk.
- Kollat på Blu-rayutgåvan av Eclipse.
- Bevakat mina budgivnar på Tradera, flera vinyler med slutdatum imorgon.

3 saker jag längtar efter:
- Maiden Ullevi 1/7
- Kiss kommande platta
-

3 saker på min önskelista:
- En ny Mac dator
- Ghost Opus eponymous på vinyl
- Se WASP live

3 saker att hata:
- Is och snöskottning
- När nån av bilarna måste repareras
- Att inte få tag på konsertbiljetter och vinyler för att folk köper upp för profit.

3 måsten för en hårdrockare:
- Mercyful Fate Don´t break the oath på vinyl
- Första WASP på vinyl
- Kiss Destroyer på vinyl

Och så skickar jag stafettpinnen (och Äckelhunden hänger på) vidare till:


3 kommentarer:

  1. Skönt att man har de 3 måsten för en hårdrockare sedan länge. Har de även på cd och mc.

    SvaraRadera
  2. Har de också på cd, men MC det är ju riktigt imponerande, särskilt Mercyful Fate och WASP!!!

    SvaraRadera
  3. Jaja men det var vänner från nordamerika som jag fick de av för länge sedan eftersom musik kasseter var avsevärt billigare där borta än LP. Jag ska ner i de djupa källarvalven när tid finnes och leta fram de och lite annat smått och gott.

    SvaraRadera